Kristalliputous Legacy

Tervetuloa seuraamaan ensimmäisen LC-sukuni,Kristalliputouksen tarinaa. Jos et vielä tiedä The Sims 2 Legacy Challengesta,saat lisää tietoa sivulla olevista linkeistä (linkitän myös muita legacyja). Pelaan aika lailla sääntöjen mukaan,mutta aloitin suoraan talosta (15 732 simoleonia maksavasta). Noh,eipä sitten muuta kuin kehoitus: lue ja kommentoi!:)

maanantaina, heinäkuuta 09, 2007

Vanhan loppu ja uuden alku...

Kuten olen kommenteissa kertonut; Kristalliputouksen taru on virallisesti loppu. Viidenteen sukupolveen päästiin. Olen pahoillani jos petin teidät, mutta olen joka tapauksessa iloinen ja kiitollinen kaikille kommentoijille, toivottavasti joku nautti Krissujen höpsäkästä elämäntarinasta tähän asti... minä nautin, vaikka aina välillä tuottivat päänvaivaa, jotenkin kiinnyin Krissuihin enemmän kuin muihin Sims-perheisiini koskaan. ;)
Rest In Peace. Netta, Joonas, Hector, Kastehelmi, Manna, Psyko -- Pinkupoju -- Mamero -- Lady Johku --- siis Johannes, Roosa, Aada, Amanda, Danny, Leevi... Raksu ja Muksu. Kaikkia kullannuppuja - jopa Mannaa ja Johkua - tulee ikävä. Huoh.

Kristalliputous ei noudattanut aina täysin LC:n sääntöjä, ja loppuikin puolivälissä, mutta tämä olikin sekä ensimmäinen netissä julkaisemani Sims-tarina että ihka ensimmäinen legacy-yritys. (olen ylpeä)
No juu. Joka tapauksessa olen aloittamassa uutta. En ole vielä varma, tuleeko siitä legacy vai vain suvun tarina vaiko kenties jotain jännempää, mutta ainakin se on jossain määrin erilainen kuin tämä. Vaikka samankaltaisuuksiakin löytyy... sen luulisi kai kuitenkin olevan laadukkaampi kun nyt olen Krissujen kanssa oppinut kaikenlaista? Kuitenkin... no. Toivotanpa tässä onnea itselleni. Ja toivottavasti joku lukee uuttakin tarinaani sitten kun se ilmestyy. Saatan linkata sen tänne kun olen saanut ensimmäisen osan valmiiksi.

Kiitos vielä kerran! Heips, seuraavaan tarinaan! :)

2 Comments:

At 1:38 ap., Blogger pikkuipana said...

äkkiä tarinaa! Krissut oli niin ihunia!

 
At 12:11 ip., Blogger Nana said...

Ensin täytyy odottaa koulun alkua, vasta sitten tiedän kuinka hyvin minulla on aikaa... Mutta olen jo lopettanut pitkän Simsin pelaamistaukoni ja aloittanut seuraavan tarinan pelaamisen. (:

 

Lähetä kommentti

<< Home